..But of course it doesn't explain why I ended up blogging instead of doing my research :p
Dan mungkin bila nanti, akan ku buat jugak research tu ya. I promise sir~
For the moment.
Currently waiting for Susu to arrive and force some Chemistry into my pathetic little brain. Willy is bored in front of me.
..So I played the sodium potassium pump animation. Which was so friggin' short that we ended up thinking 'Tu je?'.
...
...
Din datang kacau. Menyampah betul la :p
Pergi!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, baru aku ingat.
I lost my spec T_T Cilakak!!!
Mampus kalau mak aku tau... :(
Camne boleh hilang?
Willy cakap sebab aku asyik melompat-lompat... Kira betul lah tu... :(
For now, I'll just put on my old spec.
Dan mungkin bila nanti, dah aku rajin sikit, I'll go ask around about it. Kalau tak jumpa, guna duit JPA buat spec baru la alamatnya. Sadly, will have to go buy cheaper ones cos maklum la, JPA bukannya bagi beribu sebulan. Dia bagi beratus je sebelum. Cuma problemnya, sampai dah masuk bulan ke-2 kat KTT, duit belum masuk lagi T__T
And hopefully, my mum and dad won't notice the difference. Crap T_T
Labels: the life of a college queen bee

